Maloprodajna ambalaža i ambalaža za izlaganje na police

Trendovi komercijalnog tipa ambalaže – Retail Ready Packaging, RRP i Shelf Ready Packaging, SRP temelje se na čitavoj znanosti o tehnologiji izrade ambalaže te prezentacije i prodaje proizvoda.

Optimalna komercijalna ambalaža
Ključni koncept je da se „razmišlja unazad, počevši od police”. Razvijamo optimalnu veličinu i tip ambalaže za određenu količinu proizvoda, za odgovarajuću veličinu police i za poznatu stopu prodaje i dopunjavanja polica.
Današnji oglašivači vide veliku priliku u integriranju dizajna ambalaže spremnog za izlaganje na police (SRP) i ambalaže spremne za maloprodaju (RRP) u promotivni miks kako bi se generirala prodaja u dućanu, na prodajnom mjestu. Sve više surađujemo s oglašivačima kako bismo doprinijeli postizanju rezultata kod kupaca, bilo da se radi o pozicioniranju branda, vizualnom privlačenju pažnje u kategoriji ili uspjehu promocija.

Retail Ready i Shelf Ready ambalaža pokreće prodaju i doprinosi da se potrošačka roba brže kreće.

Retail Ready i Shelf Ready ambalaža može poboljšati profitabilnost od proizvodnog pogona do maloprodajnog objekta, osiguravajući niže troškove lanca opskrbe, povećanu dostupnost proizvoda i efikasno dopunjavanje, odnosno pružajući odgovarajući izgled i doživljaj proizvoda ili brenda.

Rezultati dobre Retail Ready i Shelf Ready ambalaže
Tipični rezultati koje daje Retail Ready i Shelf Ready ambalaža u dućanu obuhvaćaju:

  • Više robe i veću ponudu na polici;
  • Brže dopunjavanje u dućanu;
  • Veću dostupnost;
  • Brend i promotivnu komunikaciju;
  • Uspješna lansiranja novih proizvoda;
  • Dobro plasiranje robe;
  • Vidljivost proizvoda i lako kretanje za kupce.

U lancu opskrbe dobra Retail Ready i Shelf Ready ambalaža može generirati uštedu u novcu i smanjenju emisija štetnih plinova:

  • Više proizvoda po paleti i rjeđe kretanje paleta;
  • Manje vozila za isporuku na cesti;
  • Manje skladištenja prazne ambalaže i robe koja čeka da bude otpremljena;
  • Nema dodatnog slaganja na podlogama;
  • Učinkovite operacije pakiranja, bilo da su automatske ili ne.